адреса шапка

Адреса виробництва: Україна, 18008, м. Черкаси, вул.Смілянська 149

шапка контакти

Шапка моб

    Виробництво та продаж

  •  Спеціальних кузовів
  •  Комерційної техніки
  •  Комунальної техніки

Ми виробляємо інноваційну модульну автотехніку та даруємо позитивні емоції та турботу кожному, хто співпрацює з нами. МОКА - надійний партнер Вашого бізнесу.

Трансформуй ключові тренди логістики разом з МОКА

Шапка слоган

Ми виробляємо інноваційну модульну автотехніку та даруємо позитивні емоції і турботу кожному, хто співпрацює з нами.
МОКА - надійний партнер Вашого бізнесу.

Ізотермічні фургони / рефрижератори

35219

Ізотермічний фургон - це переобладнаний кузов рефрижераторного, тільки з демонтованим морозильним обладнанням для перевезення їжі. Наявність термоізоляційного шару забезпечує стійкість до коливання температур у навколишньому середовищі та сприяє утриманню температури всередині самої камери. Використовується з метою перевезення продуктів із збереженням термічного режиму.

Основне застосування - це транспортування і зберігання свіжих, заморожених або теплих чи гарячих продуктів. До них відносяться м'ясні і молочні продукти, риба і морепродукти, овочі і фрукти, кондитерські вироби, напівфабрикати і охолоджені напої.

Металевий корпус вантажного ізотермічного контейнера 20/40/45 футів має міцний сталевий каркас, ззовні покритий спеціальними сталевими або дюралюмінієвими листами. Стіни та підлога зазвичай обшиваються нержавіючою сталлю. Внутрішня поверхня корпусу заповнюється термоізоляцією, що складається з поліуретану. Для міцності підлогу виготовляють з Т-подібного профілю. У стінах контейнера передбачені двостулкові двері, виготовлені ​​з того ж матеріалу, що і сам корпус. Двері мають термоізоляцію і по всьому периметру обклеєні гумовим ущільнювачем..

Параметри

Характеристики

Внутрішні розміри (мм)

Довжина

5000

Ширина

2500

Висота

2350

Внутрішній об'єм (м3)

29,38

Платформа

Зварна конструкція зі холоднокатаного металевого профілю, покращеного типу, з посиленими ланжеронами

Каркас

Виготовлений з нержавіючої сталі 3 мм.

Підрамник

Несучий підрамник, комбінованого типу з трубних і швелерних профілів, грунтований, фарбований

Кріплення до рами

За допомогою консольних кронштейнів і розвантажувальних елементів

Конструкція фургону

Безкаркасна з несучих сендвіч-панелей, розділена на два відділення: відділення оператора, і високовольтний відсік 

Скління фургону

з лівого боку навпроти бічних дверей розташоване 1 вікно (метало - пластикове поворотно - відкидне)

бічні двері (одностулкові) - 1 од. , із двопозиційними замками автоматичного типу (відкриваються зовні і зсередини), з одним глухим вікном;

в задній частині високовольтного відсіку розташовані два глухих вікна, один навпроти одного.

виконано влаштування виходу кабелів з фургона автомобіля;

Відсік оператора

- салон оператора оснащений сидіннями з ременями безпеки на 3 персони

- під вікном розташована відкидна стільниця, яка може відкидатися вниз (з фіксатором)

Високовольтний відсік

високовольтний відсік розділений стійкою управління, служить для розміщення основних вузлів лабораторії

Товщина сендвіч - панелей (мм)

Передня стінка

56

Бічні стінки

56

Дах

56

Двері

56

Підлога

Конструкція

Несуча, багатошарова, утеплена конструкція

Покриття

Пластик з антиковзаючим покриттям

Склад

Фанерний брус; утеплювач (екструдований пінополістирол) вологостійка фанера в 2 шари, 18мм, зверху покрита автомобільним покриттям типу Автолін з протиковзкою насічкою; стики герметизовані  

Двері

- Задні двері, розсувні з фіксаторами у відкритому положенні, кут відкриття 270˚ з глухими вікнами зліва і справа

- врізка органічного скла в задні двері;

Дверний портал

З нержавіючої сталі 3 мм.

Фурнітура

Замки

Штангового типу з нержавіючої сталі під ключ

Петлі

З нержавіючої сталі в кількості 3 шт. на одну стулку

Метизи

З нержавіючої сталі

Зовнішнє оздоблення

Кутовий захисний профіль з анодованого алюмінію

Обладнання

- Система опалення відсіків від автономного повітряного опалювача салону.

- на стелі салона оператора розташований люк, який служить додатковим аварійним виходом.

- кабіна водія і відсік оператора, розділені перегородкою;

- облаштовані отвори для виведення високовольтного кабелю;

- у салоні оператора міститься переговорний пристрій з кабіною водія.

- входи в відсіки здійснюються за допомогою висувних драбин.

- освітлення фургона автомобіля:

внутрішнє - від однофазної мережі змінного струму 220В і від автомобільної мережі постійного струму;

зовнішнє - габаритні і маркерні ліхтар і від автомобільної мережі постійного струму.

- вхід в відсік здійснюється за допомогою висувних драбин;

- кількість людей, які можуть перебувати в лабораторії при перевезенні, включаючи місце водія - 2.