Ізотермічний фургон - це переобладнаний кузов рефрижераторного, тільки з демонтованим морозильним обладнанням для перевезення їжі. Наявність термоізоляційного шару забезпечує стійкість до коливання температур у навколишньому середовищі та сприяє утриманню температури всередині самої камери. Використовується з метою перевезення продуктів із збереженням термічного режиму.
Основне застосування - це транспортування і зберігання свіжих, заморожених або теплих чи гарячих продуктів. До них відносяться м'ясні і молочні продукти, риба і морепродукти, овочі і фрукти, кондитерські вироби, напівфабрикати і охолоджені напої.
Металевий корпус вантажного ізотермічного контейнера 20/40/45 футів має міцний сталевий каркас, ззовні покритий спеціальними сталевими або дюралюмінієвими листами. Стіни та підлога зазвичай обшиваються нержавіючою сталлю. Внутрішня поверхня корпусу заповнюється термоізоляцією, що складається з поліуретану. Для міцності підлогу виготовляють з Т-подібного профілю. У стінах контейнера передбачені двостулкові двері, виготовлені з того ж матеріалу, що і сам корпус. Двері мають термоізоляцію і по всьому периметру обклеєні гумовим ущільнювачем.
Параметри |
Характеристики |
|
Внутрішні розміри (мм) |
Довжина |
5000 |
Ширина |
2500 |
|
Висота |
2350 |
|
Внутрішній об'єм (м3) |
29,38 |
|
Платформа |
Зварна конструкція зі холоднокатаного металевого профілю, покращеного типу, з посиленими ланжеронами |
|
Каркас |
Виготовлений з нержавіючої сталі 3 мм |
|
Підрамник |
Несучий підрамник, комбінованого типу з трубних і швелерних профілів, грунтований, фарбований |
|
Кріплення до рами |
За допомогою консольних кронштейнів і розвантажувальних елементів |
|
Конструкція фургону |
Безкаркасна з несучих сендвіч-панелей, розділена на два відділення: відділення оператора, і високовольтний відсік |
|
Скління фургону |
з лівого боку навпроти бічних дверей розташоване 1 вікно (метало - пластикове поворотно - відкидне) бічні двері (одностулкові) - 1 од. , із двопозиційними замками автоматичного типу (відкриваються зовні і зсередини), з одним глухим вікном в задній частині високовольтного відсіку розташовані два глухих вікна, один навпроти одного виконано влаштування виходу кабелів з фургона автомобіля |
|
Відсік оператора |
- салон оператора оснащений сидіннями з ременями безпеки на 3 персони - під вікном розташована відкидна стільниця, яка може відкидатися вниз (з фіксатором) |
|
Високовольтний відсік |
високовольтний відсік розділений стійкою управління, служить для розміщення основних вузлів лабораторії |
|
Товщина сендвіч - панелей (мм) |
Передня стінка |
56 |
Бічні стінки |
56 |
|
Дах |
56 |
|
Двері |
56 |
|
Підлога |
Конструкція |
Несуча, багатошарова, утеплена конструкція |
Покриття |
Пластик з антиковзаючим покриттям |
|
Склад |
Фанерний брус; утеплювач (екструдований пінополістирол) вологостійка фанера в 2 шари, 18мм, зверху покрита автомобільним покриттям типу Автолін з протиковзкою насічкою; стики герметизовані |
|
Двері |
- Задні двері, розсувні з фіксаторами у відкритому положенні, кут відкриття 270˚ з глухими вікнами зліва і справа - врізка органічного скла в задні двері |
|
Дверний портал |
З нержавіючої сталі 3 мм. |
|
Фурнітура |
Замки |
Штангового типу з нержавіючої сталі під ключ |
Петлі |
З нержавіючої сталі в кількості 3 шт. на одну стулку |
|
Метизи |
З нержавіючої сталі |
|
Зовнішнє оздоблення |
Кутовий захисний профіль з анодованого алюмінію |
|
Обладнання |
- система опалення відсіків від автономного повітряного опалювача салону - на стелі салона оператора розташований люк, який служить додатковим аварійним виходом. - кабіна водія і відсік оператора, розділені перегородкою - облаштовані отвори для виведення високовольтного кабелю - у салоні оператора міститься переговорний пристрій з кабіною водія - входи в відсіки здійснюються за допомогою висувних драбин - освітлення фургона автомобіля: внутрішнє - від однофазної мережі змінного струму 220В і від автомобільної мережі постійного струму зовнішнє - габаритні і маркерні ліхтар і від автомобільної мережі постійного струму - вхід в відсік здійснюється за допомогою висувних драбин - кількість людей, які можуть перебувати в лабораторії при перевезенні, включаючи місце водія - 2 |