Ізотермічні фургони / рефрижератори

35219Ізотермічний вантажний фургон - незамінна річ для перевезення продуктів харчування та інших вантажів, яким необхідний особливий температурний режим (живі квіти, ліки та ін.). За принципом роботи такий кузов схожий на термос: в ньому зберігається певна температура.

Його конструкція повинна відповідати необхідним нормам гігієни, аеродинаміки, герметизації, тому до нього пред'являють жорсткі вимоги на етапі виробництва. Герметичність кузова, ізотермичність і коефіцієнт теплопередачі перевіряють у лабораторії.


Матеріалом для виготовлення цих вантажних автомобілів може бути алюміній, ламінована фанера, оцинкована і нержавіюча сталь, армований пластик. Утеплювачем виступає пінопласт, пінополістирол або пінополіуретан.

Основа кузова - каркасний жорсткий підрамник, за допомогою кріплення здійснюється його монтаж на автомобільне шасі уздовж всієї рами. Ззаду кузова розташовані двостулкові двері, забезпечені гумовими ущільнювачами, які сприяють повної герметизації і виключають потрапляння вологи і пилу всередину. Такий автофургон можна встановити на шасі будь-якого вітчизняного або зарубіжного автомобіля: Isuzu, Volkswagen, МАН та інші.

Вся продукція виконана відповідно до застосуванням новітніх технологій і матеріалів. Завдяки нашому великому досвіду в цій сфері ми можемо зробити будь-яку комплектацію, яку ви побажаєте.
Ми співпрацюємо як з вітчизняними представниками автомобільної промисловості, так і з іноземними.

Профіль нашої фірми - виготовлення і продаж ізотермічних фургонів. Їх спектр широкий: від звичайних хлібних до причепів, автобудинків і кемперів.
Якщо ви вирішили купити ізотермічний фургон, ціна якого буде оптимальною, то сміливо можете звертатися до нас. Ми надаємо гарантійне та післягарантійне обслуговування. Вся продукція має сертифікати і проведена по ГОСТу.

Вибір матеріалів для фургонів має свої особливості в залежності від призначення техніки. Це можуть бути кузова, виготовлені з пластику, металу або багатошарових сендвіч-панелей.

Автофургони виробляються за ліцензійною технологією, яка передбачає контроль якості на всіх етапах випуску виробів. Бічні стінки металевих конструкцій збираються зі спеціального оцинкованого профілю за допомогою запатентованого механічного способу з'єднання, що виключає зварювання. Технологія виробництва пластикових виробів заснована на використанні багатошарових панелей (трьох-, чотирьох-, п'яти-шарових і більше). Вони мають ряд переваг в порівнянні з іншими матеріалами: естетика; малу вагу; довговічність; ремонтопридатність. Жодна з інших технологій не дозволяє робити стільки варіацій вантажних фургонів при збереженні доступної ціни. Ми співпрацюємо з відомими світовими виробниками комплектуючих. Серед них компанії, що спеціалізуються на пластиці, в тому числі польський концерн Wielton і італійська фірма Pastore & Lombardi, виробники скловолокнистого пластика Lamilux, пластмасових крил Parlok і сендвіч-панелей Carrier, а також шведський бренд Zepro. Ми надаємо гарантії і виконуємо сервісний ремонт нашої продукції, тому співпрацювати з нами надійно і вигідно.


Пластикові фургони. Ця серія, що виготовляється за ліцензійною технологією, включає в себе безліч типів: промтоварні (загального призначення), меблеві, ізотермічні, рефрижератори (в тому числі з гаковою підвіскою для перевезення м'ясних туш), евтектика, спеціалізовані, магазини, медичні комплекси, з дворівневими статями та ін. Продовольчі фургони мають свої особливості. Моделі для перевезення хлібобулочних виробів обладнані стелажами та лотками. Для зручності завантаження і розвантаження вони мають кілька бічних дверей. Продовольчі фургони-рефрижератори дозволяють перевозити заморожені продукти. В ізотермічних можна встановити будь-яку температуру від -20 до +12 і підтримувати її на всьому шляху проходження.

Вантажні фургони виконуються в різних варіаціях. Наприклад, комерційні версії для перевезення меблів оснащені пристроями фіксації. Також нерідко на них встановлюють спеціальні вантажні механізми - гідроборти. Автофургони для промислових товарів призначені для транспортування вантажів, які повинні бути захищені від несприятливих механічних впливів і опадів. Вони використовуються в досить широкому діапазоні температур: від -40 до + 40 ° C і при вологості до 80%.