адреса шапка

Адреса виробництва: 18008, м.Черкаси, вул.Смілянська 149

шапка контакти

Шапка моб

    Виробництво та продаж

  •  Спеціальних кузовів
  •  Комерційної техніки
  •  Комунальної техніки

Ми виробляємо інноваційну модульну автотехніку та даруємо позитивні емоції та турботу кожному, хто співпрацює з нами. МОКА - надійний партнер Вашого бізнесу.

Трансформуй ключові тренди логістики разом з МОКА

Шапка слоган

Ми виробляємо інноваційну модульну автотехніку та даруємо позитивні емоції і турботу кожному, хто співпрацює з нами.
МОКА - надійний партнер Вашого бізнесу.

Вахтові автобуси

 

Вахтовий автобус (розм. Вахтовка) - автобус для перевезення вахтових змін, будівельних бригад і команд спеціального призначення, на базі вантажного повнопривідного шасі, експлуатований переважно в умовах бездоріжжя.

Залежно від довжини кузова і варіантів планування місткість пасажирського модуля становить 18-20 або 24-28 чоловік. У салоні сидіння встановлюються в кілька рядів, попереду можливий монтаж крісел з розкладним столиком між ними. Вахтовка обов'язково оснащується дверима запасного виходу, як правило, в торцевій задній частині.

Зв'язок з водієм здійснюється за допомогою проводового переговорного пристрою.

Технічні характеристики: 

Конструкція фургону:

Каркасно-зварна, кунгового типу (зі скосами верхніх повздовжніх ребер фургону) зі сталевого профілю складається з двох відсіків пасажирського та вантажного з поздовжніх та поперекових швелерів 12, каркас з профілів 40x40x2

Кріплення фургону відповідає вимогам інструкції виробника шасі автомобіля по виконанню кузовних робіт.

Зовнішня обшивка:

Сендвіч панель суцільна на всю довжину фургона (без стиків) – армований склопластик товщиною не менше 2мм з термоізоляцією пасажирського та технологічного відсіків - пінополістиролом типу ППСБ-С-25 товщиною 40мм;

Внутрішнє оздоблення:

Пасажирського відсіку

Стіни - алюмокомпозитний лист 3-4мм з декоративним малюнком під деревину;

Підлога - лист оцинкований 0.8мм, фанера вологостійка 20мм та протислизький автомобільний лінолеум QP-25

Кількість пасажирських місць для сидіння – 6;

Складний стіл довжиною 1500 мм, розташований між сидіннями, металева шафа.

Двері - обладнані поручнями і ліхтарем підсвічування сходинок.

Основний вихід розташований з правої сторони кузова по ходу руху автомобіля. Нижня стаціонарна сходинка основного входу розташовувана не вище ніж 600мм від рівня землі.

Вікно на дверях пасажирського відсіку – подвійне розсувне.

Вікно пасажирського відсіку з лівої сторони кузова по ходу руху автомобіля – подвійне розсувне.

Пасажирський відсік має місця для сидіння нижня частина яких виготовлена у вигляді рундука з кришкою що відкривається вверх, а верхня частина виготовлена у вигляді спинки багатомісного автомобільного сидіння з підголівниками. Довжина, ширина сидінь та спинки сидінь не менше - 1750х600мм.

Освітлення відсіку у темний час доби здійснюється двома світильниками від бортової мережі автомобіля 24В.

Переговорний пристрій з кабіною водія;

Система опалення – робоча від автономного обігрівача; Аварійна від системи охолодження двигуна з двома радіаторами обігріву.

Двері обладнані замком промислового виготовлення, автомобільного типу, який забезпечує надійне зачинення дверей як ззовні так і з середини. Двері обладнанні приладами для їхньої фіксації у відкритому положенні, та засобом оповіщення водія про її відкритті під час руху автомобіля (кінцевий вимикач з сигнальною лампою у кабіні водія)