Контейнера

BDF-контейнер

img 20200818 111020 scaledКузови БДФ представляють собою змінні кузова або контейнери, які встановлюються на шасі. Вони дозволяють раціонально використовувати вантажний транспорт для перевезення того чи іншого виду вантажу. Змінні кузова можна самостійно поміняти протягом десяти-п'ятнадцяти хвилин на контейнер з іншим видом вантажу. Зміна кузова здійснюється за допомогою пневмоподушок або пневморессор. З кожним роком подібна техніка набуває все більшої популярності і надає можливість мати в наявності кілька кузовів або контейнерів різного функціонального призначення. Завдяки системам BDF можна просто від'єднувати навантажувальний кузов від рами. Універсальні швидкозмінні надбудови можуть монтуватися на шасі вантажних автомобілів, як з пневматичної, так і ресорної підвіскою. Система БДФ може піднімати надбудову загальною вагою до двадцяти п'яти тонн. В даному випадку процес зміни кузова може проходити без використання підйомних механізмів і крана.
Змінні кузова BDF мають кілька видів. Так, бувають бортові надбудови з тентом, фургони ізотермічні, рефрижератори, для перевезення тварин, для транспортування контейнерів, автоцистерни для світлих і темних нафтових продуктів, цистерни для перевезення рідких продуктів харчування, бітумовози, самосвальні надбудови, сортиментовози багато інших. Завдяки змінним кузовам скорочується час простою автомобілів в процесі вантажно-розвантажувальних робіт. Швидкозамінні надбудови дозволяють розширити можливості вашого автопарку і освоїти нові напрямки в бізнесі. Маючи в своєму автомобільному парку ту чи іншу модель сідельного тягача, ви можете встановити на нього будь-який вид надбудови або змінного кузова. Системи БДФ є економічним способом вирішення будь-якої транспортної задачі. Раціональна зміна фургонів має багато переваг. Вона забезпечує високу якість перевезених продуктів, мінімальні витрати і легкість ремонту в разі пошкоджень.


Рефрижератор (ізотермічний контейнер)

izo20Ізотермічний контейнер - це переобладнаний кузов рефрижераторного, тільки з демонтованим морозильним обладнанням для перевезення їжі. Наявність термоизоляционного шару забезпечує стійкість до коливанням температур у навколишньому середовищі, що сприяє утриманню температури всередині самої камери. Використовується для перевезення продуктів для збереження яких потрібно підтримку певного термічного режиму.

Основне застосування - це транспортування і зберігання свіжих, заморожених або навіть теплих продуктів. До них відносяться м'ясні і молочні продукти, риба і морепродукти, овочі і фрукти, кондитерські вироби, напівфабрикати і охолоджені напої.

Металевий корпус вантажного ізотермічного контейнера 20/40/45 футів вдає із себе міцний сталевий каркас, зовні покритий спеціальними сталевими або дюралюмінієвими листами. Стіни та підлога зазвичай обшиваються нержавіючої сталлю. Внутрішня порожнина корпусу заповнюється термоізоляцією складається з поліуретану. Для міцності підлогу виготовляється з Т-подібного профілю. У стінах контейнера передбачена двостулкові двері виготовлені ​​з того ж матеріалу, що і сам корпус. Двері мають термоізоляцію і по всьому периметру обклеєні гумовим ущільнювачем. Обладнані надійним запірним механізмом з можливістю установки на нього пломб. Для вантажно - розвантажувальних операцій, контейнер має верхні і нижні кутові фітинги.


Офісно-побутові контейнери
unnamedОфісно-побутові контейнери ELA стандартних розмірів стануть відмінною основою для офісу або тимчасового житлового приміщення. Високоякісні блок-контейнери для покупки або оренди з установкою та доставкою по всій

Морські контейнери являють собою стандартизовану багатооборотні тару, затребувану для зберігання і перевезення вантажів морським, залізничним та автомобільним видами транспорту.

У нових або бу контейнерах можна перевозити вантажі не тільки стандартних розмірів, а й великогабаритну і негабаритну продукцію: металопрокат, автомобілі, спецтехніку, меблі, верстати.

Для цих задач існують модулі збільшеної висоти і ширини (High Cube, Pallet Wide), з відкритим верхом (Open Top і Hard Top), з подвійними дверима (Double Door), платформи з відкидними стінками (Flatrack) та інше. Зерно, вугілля, пісок, щебінь та інші сипучі матеріали транспортують в балкерний тарі (Bulk), а рідини і зріджені гази доставляють в танк-контейнерах.


10f10ти футові контейнери

Безпечне транспортування малих вантажів може викликати більше складнощів, ніж перевезення великих партій товару. Використовувати для невеликих вантажів об'ємні контейнери невигідно, а відмовлятися від такого зручного виду транспортування непрактично. Для ряду задач з перевезення оптимально використовувати тару маленької ємності, наприклад, контейнер 10 футів! Десятифутові контейнери універсальні. Система кріплень, аналогічна кріплення великих контейнерів, підходить для будь-якого виду транспорту. Компактність дозволяє використовувати для перевезень малими судами і фурами невеликої вантажопідйомності.


20f20ти футові контейнери

 Морські контейнери 20 футів (6 метрів) виготовлені на основі жорсткого сталевого каркаса з обшивкою з профільованого металевого листа з антикорозійною обробкою. Для влаштування підлоги зазвичай використовується дошка, водостійка ДВП, фанера. Контейнер обладнаний стандартними кріпильними елементами - перевезення може здійснюватися без спеціальних засобів. Даний тип контейнерів є одним з самих популярних. Гарантійний термін на нові моделі становить 12 місяців і поширюється на лакофарбове покриття та будь-які дефекти і брак в конструкції.


30f30ти футові контейнери

Морські 30-футові контейнери - зручний проміжний варіант між широко поширеною 20- і 40-футовий тарою. Завдяки стандартними розмірами, застосовуються для контейнерних вантажоперевезень будь-яким транспортом - автомобільним, залізничним, морським. Можуть використовуватися в якості додаткових архітектурних елементів при створенні комплексів житлового, адміністративного, комерційного, складського і виробничого призначення з великогабаритної 40- і 45-футовий тари.


40f40ка футові контейнери

Контейнери 40 футів (12 метрів) - найбільш затребувана одиниця вантажоперевезення. Вони призначені для транспортування вантажів різних типів: без тари, штабелювати, упакованих в легку тару, упакованих дрібноштучних і штучних великокаліберних. Спеціалізовані 40 футовікі підходять для негабаритних та важких вантажів. Всі модулі в каталозі повністю справні, перевірені на стандарти ISO і мають сертифікат морського регістра судноплавства. Гарантійний термін на нові моделі становить 12 місяців і поширюється на лакофарбове покриття та будь-які дефекти і брак в конструкції.